Friday, January 30, 2009

A-Z Facts.

Tagged by Mr Khaleeq Shahzada.

A. Attached or single?
= Attached..to Brendon Urie.
B. Best friend?= Moi [sD]
C. Cake or pie?= Cakes!!
D. Day of choice?= Tuesday, sebab ada Gilmore Girls & One Tree Hill kat 8tv.
E. Essential item?= Wallet, Handphone, Laptop, Keys.
F. Favorite color?= Purple.
G. Gummy bears or worms?= Both.
H. Hometown?= Kuala Terengganu.
I. Favorite indulgence?= Tidur lepas makan..syok oo!
J. January or July?= January.
K. Kids?= are to be loved, not to be tortured.
L. Life isn’t complete without?= My family and friends.
M. Marriage date?= 20.12.2012 (haha)
N. Number of magazine subscriptions?= None.
O. Orange or apple?= Apple.
P. Phobias?= Spiders, air soya kaler hijau (bila dah basi)
Q. Quotes?= Dont hate me because I'm beautiful :D
R. Reasons to smile?= Sekarang ni: Sebab ada si adda yang bengong.
S. Season of choice?= Off-mating season.
T. Tag 3 people= Adda, Adda & Adda.
U. Unknown fact about me?= Tak reti bawak basikal.
V. Vegetable?= Say No to Tauge, Say Yes to Bawang!!
W. Worst habit?= Suka gigit straw.
X. X-ray or ultrasound?= Ultrasound la, when i'm pregnant lar.
Y. Your favorite food(s)?=
Western, Eastern, semua sumbat.
Z. Zodiac sign= Sagittarius.

Thursday, January 29, 2009

procrastinate maniac.

i am soooo proud of myself right now.
i deserve a pat on my back and people saying "Good Job, Sarah!!!"

ugh, yea rite.

i deserve a slap at the face.
and also a pinch and a punch.
anything that will make me snap back to reality.

because,
sarah is now officially a procrastinator.
i procrastinate a lot! and i have just realized it, just now.
pathetic si sarah ni. i am so lame.
come on, wake up. you are such a lazy cow.

nor sarah fatihah abdullah,
you have gazillion of work to do and you are online??
you are updating your blog? you chat with your friends?
you comment pictures on facebook?

dang!
you should offline young lady and do your work this precise moment!
*sigh*

Sunday, January 25, 2009

sorry, maaf, ampun.

awak,
i'm sorry.
i'm so sorry.

sorry if i have hurt your feelings.

to get on with it and not telling you how i feel, will make my heart ache.
but to tell you about it, will make you suffer.

i'm sorry for making you suffer.

i know i'm not a nice person, so i understand if you dont want to be apart in my life anymore.
but i still do want you in my life.

i think i'm regretting this.
but please, all i need is time.

hope you'll understand.

Friday, January 23, 2009

ini post emosi. tak perlu baca.

i hate people that loves to brag.
jenis cerita nak UP je, nak bombastik je.
hello, everyone knows that its a lie okay.
but people just entertain you because they dont know what to do with you.
dont you feel ashamed?

cukup la tu, kawan. sedar diri tu sikit.
mula-mula boleh lagi layan.
lama-lama orang muak jugak.
kau sama level dengan kami semua lar.
jangan ingat sebab kau guna barang-barang branded, kau boleh nak merendah-rendahkan orang. mulut takde insurans, cakap main langgar je, tak fikir perasaan orang lain.
bungok.

ps: yesterday is thursday. you dont mess with me on thursday. if you want to mess with me, find another day. i dont have time for you on thursday.

Friday, January 16, 2009

Aku dan Zach.

weird as it may sound, but,
i'm gonna miss him. seriously.
walaupun banyak kali sakit hati dengan dia tahap max punya, but every time teringat pasal dia yang akan merantau ni, i feel sad.
he's one of my friend that managed to make me cry and laugh at the same time. managed to make me hate him every single time i utter a word to him.
but whatever it is,
he is still a friend. that i cherish. then, now and ever.

Zachary J. Awang Jalaluddin,
Take care, always.
Never look back, this is what u always wanted from the first time i met u.
Remember me as i will remember you.
Goodluck there.
Always keep in touch.
Gonna miss you.
:'(

Tuesday, January 13, 2009

Memori Part 1


Hm. I miss them.
(omg, we look different kan?)
=p

* ps: click on the image to have a better view.

Friday, January 9, 2009

Adda tag Sarah.

The last person to tag you is?
Adda si tikus. ;)

What relationship of you with him/her?
My housemate, my classmate, my bathroom mate. hihi

Your 5 impressions towards him/her.
1) Suka bebel masa tengah drive.
2) Suka nyanyi, melalak-lalak.
3) Very talkative and friendly.
4) Sie ist sehr schon. (hehe. budak German je faham)
5) Penggemar air soya bean.

The most memorable thing that he/she had done for you.
Banyaaakk sangat! Tak terkira. Tapi one thing is, she always cheer me up with her wacky jokes whenever i'm down. =)

If he/she becomes your lover, you will…
Then i'll be damned. choyy!

If he/she becomes your enemy, you will...
Be very disappointed.

If he/she becomes your lover , he/she has to improve on..
Her 'kejantanan'. haha

If he/she becomes your enemy , the reason is...
Kalau dia paksa saya minum air soya, perang dunia akan meletus!

How do you think the people around you will feel about you?
I dunno. I'm just an ordinary person.

The character for you for yourself is?
Adda panggil - 'Kambing'

The most ideal person you want to be is?
I wanna be Grace Kelly. ;D

For the person who cares and likes you, say something about them.
Terima kasih banyak-banyak. Terharu rasa.

Ten people that i love.
1. Izni
2. Adda
3. Anas Al-Bukhari
4. Mahirah
5. Alin
6. Najib Idris
7. Ahmad Anas
8. Pooya
9. Ieka
10. Intan Nadiana

Who is no.2 having relationship with?
OMG, rahsia kerajaan ni.haha syhhh, cant tell.

Is no.3 a female or a male?
Male la of course!

If no.7 and no.10 be together would it be a good thing?
Anas & Intan? hahaha i dunno lar.

How about no.5 and 8?
Uih. Not gonna happen la.

What is number 1 studying?
Publishing.

When was the last you have chat with them?
Just now, yesterday, two days ago...

Is number 4 still single?
Yes, no, in between. Makcik pun confuse owkay.

Talk something about no.3
Best friend, kekasih, yang jauh di mata, dekat di hati. xoxo

Tuesday, January 6, 2009

a break.

i think i'm gonna take a break for a while, for a few days..with this blog thingy.
have nothing to say, nothing to update, nothing to tell, no pictures to show, nothing interesting.
because currently i'm trying to concentrate with my new semester.
everyone is, i think.
i heard its quite tough.
well, it is. received a couple of assignments today. hihi

so yea,
take care everyone!

Friday, January 2, 2009

Jumaat.

great, its been such a waste this week.
no class at all the entire week!

bangun pagi-pagi, gosok baju dengan semangatnya, panjat tangga yang tinggi tak ingat dunia, masuk kelas, duduk selama 45 minit, lecturer tak masuk, terus chow.

weii membazir masa kot??
baik duk rumah je, takyah ulang alik gini.
ugh! german pun takde kelas. padahal french and arab ada je.
bencinyerrrr..buat penat je gosok baju kurung. because its friday kan.

menyampah.
so i'm going back to subang this evening with intan.
and,
this sunday is my mama's birthday!

i hope next week dah start kelas.
uitm, u better start kelas.
membazir masa and duit je.

nasib baik ptptn dah masuk.
at least ada la berita gembira, tak la asyik nak mengamuk je.