Friday, October 15, 2010

Negatif.

Dah hampir sebulan tak update blog.

Entri sebelumnya aku dibayangkan seperti sangat lemah dan tak bersemangat kan?
Mesti ramai rasa, bila dah sebulan menyepi, entri kali ini akan diserikan dengan kegembiraan pula.

Tapi, jujur cakap lah,
Takde apa-apa perubahan yang positif pun sejak sebulan yang berlalu ni.

Masih sama.
Bermasalah sentiasa.
Muram selalu.

Dah tak ingat bila kali terakhir senyum dan gelak dengan ikhlas.

Yup, sorry kawan-kawan.
Selama ni aku ceria dan bergelak ketawa dengan korang, itu semua palsu.

Sekarang, siapa berani cakap aku tak pandai berlakon?

*mengeluh*